Autmn is Here!

Ahooj, už delší dobu nebyl žádný článek. Nebudu vám sem vypisovat proč, ale za tu dobu jsem nasbíral spoustu inspirace na nové články i videa!

Jak už jste si určitě všimli, je tady podzim - moje nejoblíbenější roční období. Na podzimu miluji ty nádherné barvy a vrstvení oblečení. Miluji, když se můžu zachumlat do teplé šály nebo když si jednoduše schovám ruce do rukávu. Nedávno jsem byl v Zaře, což je můj nejoblíbenější obchod s oblečením. Líbí se mi na ní ta móda, která je přímo pro mě, je to takový mix elegance a nedbalosti. Asi před měsícem jsem byl v Ostravě v Avionu, kde mají zrovna Zara. Bohužel v Olomouci ji nemají, tak kvůli ní musím jezdit až do Ostravy. Při vstupu do Zary jsem viděl jeden kabát, který jsem si hned zamiloval! Prvně jsem si s ním nebyl jistý, ale po deseti minutovém koukání do zrcadla a přemýšlení o tom, zda mi sluší, jsem se rozhodl.

Kabát je dostatečně teplý, takže si myslím že se dá nosit i v zimě. Materiál nedokážu úplně dokonale popsat, ale je takový kousavý, což vůbec nevadí, protože si na to hned zvyknete.

Komentáře