Egypt plný strachu!

Naposledy jsem byl v Egyptě před 10 lety v Hurgádě , kde to bylo nádherné a nebylo se čeho bát, tento rok jsme se s prarodičema rozhodli, že poletíme do Egypta, Marsa Alam do resortu Blue Reef.
Jako první věc co by jste měli o mně vědět, je že mám neskutečný strach z letadel, naposledy jsem letěl před těmi 10 lety. Odlet jsme měli z Ostravy v Mošnově,  všechno bylo vpohodě, já jsem byl úplně vklidu, ale vždy, když jsme si šli pro letenky nebo se odbavovat nebo když jsme nastupovali do letadla, vždy mě chytla potřeba na malou, ale po skončení vždy jednotlivých akcí se mi nechtělo, bylo to asi nervozitou. Nebudu vám tady vyprávět, jak jsem prožíval let letadlem, jednoduše, moje fobie už nadále fobie není, létání miluji! a byl to super zážitek.

Na letišti v Marsa Alam jsme si museli pouze vyzvednout kufry, vyřídit vízum a jít do autobusu , který nás měl odvést na hotely nebo do rezortů. Náš autobus , bylo jich tam asi pět, měl dohromady čtyři zastávky a my jsme vystupovali hned na druhé, což bylo 30min autobusem od letiště. Byla noc, ale přesto Rezort vypadal v nočním osvětlením nádherně, do stěn byly vyryty obrazce různých postav, například boha Rá, Anubise a podobně, vstupní dveře byly celé ze skla a za dveřmi se nacházela nádherně vybavená recepce. Všichni hosté, včetně nás si museli vyzvednout klíče od pokoje a podepsat nějaké papíry, po podepsání papírů nás všechny poslali na večeři. Večeře, obědy a snídaně byly podávány v podobě rautu a bufetů, na stolech podávali Teplé pokrmy až po dezerty a ovoce, každý si určitě přišel na chuť. Po vydatné večeři jsme si všichni šli na recepci pro kufry a šli na pokoj, kde jsme se vybalili.Po vybalení jsme se s prarodičema šli podívat po okolí rezortu i přes to že byla tma a neviděli jsme na krok, šli jsme se podívat k moři a k bazénům, po menší prohlídce jsme se všichni vrátili na pokoje a šli spát.

Následujících 6 dní se stále opakovalo, vstali jsem, šli se nasnídat, vzali jsme si ručníky a šli si zabrat místa k moři, kde jsme trávili veškerý náš volný čas, každé ráno v 10:00 byla rozcvička , což znamenalo, že animátoři začali tančit a my jsme se mohli přidat, já jsem vždy tančil, jelikož mě ty jejich tanečky neskutečně bavily, hned po rozcvičce byl strečink, na strečink jsem chodil každý druhý den, určitě se teďka po tom týdnu cítím velice dobře protože jsem jenom nejedl a netloustnul, ale také jsem sportoval, vždy po strečinku byla Obrovská pauza, vždy v té pauze v programu jsme si stihli zajít na oběd  a hned po obědě jsme s šli znovu na pláž. Kolem 15:00 byla na pláži vždy otevřená muzika a kolem 15:30 byl vždy volejbal. Volejbal jsem hrál skoro furt protože mám rád míčové sporty, kromě fotbalu. A takhle to šlo celý týden, němeli jsme žádné výlety nic, pouze jsme odpočívali a prodloužili si léto. Každý druhý den kolem půl desáté večer byl nějaký program.

Dokonce i já , který nečte, tak jsem přečetl dvě knihy! Druhý díl knižní serie Mortal Instruments : Město z popela, celou knižní serii vřele doporučuji, pokud milujete fantasy, celý příběh popisuje život Lovců stínů, kteří se snaží zastavit Valentýna, který se chce dostat všechny nastroje smrti, které by ho dělaly nesmrtelným!
A jako druhou knížku jsem přečetl Mléko a Med od rupi kaur. Tuto knížku spíše doporučuji ženám a dívkám, které jsou čerstvě po rozchodu!!


V pátek , což byl předpolední den jsme se dozvěděli ze zpráv, že se na Sinajským poloostrově něco stalo, ptali jsme se Animátorů, jestli o tom něco neví ale oni nic nevěděli, tak jsem si šli na recepci koupit Wi-Fi, hned jsem se šli podívat na zprávy a přečetli jsme si co se vlastně stalo, terroristický útok na sinajským poloostrově ,235 lidí mrtvých, Sinajský poloostrov se nachází nedaleko Hurghády a Káhiry, to co se stalo mě opravdu mrzí. Jen bych vám chtěl říct, pokud plánujete dovolenou do Egypta, nebojte se! Nic se vám nestane, rozhodně bych nejezdil do Hurghády ale do zmiňovaného Marsa Alam, kde by se nikdy nic takového nestalo.











A kam by jste se rádi podívali vy a proč? napište mi do komentáře , moc se těším na vaše odpovědi!
Mějte se krásně a u dalšího článku AHOJ!

Komentáře