Jsem jen dočasný gay?

Na to že jsem gay jsem přišel asi ve 14 letech, čím jsem starší a procházel jsem různými vztahy s kluky tak nad sebou uvažuji, jestli mě ti kluci ještě berou. U nás na škole je jeden kluk, který je také gay a tak nějak jsme se my dva začali sbližovat a postupně co jsme si blíž a blíž si tak trošku uvědomuji že už mě ti kluci neberou, koukám se na holky a do jedné holky jsem se i zamiloval, ale ona to samozřejmě neví. A v této fázi mě jen tak napadlo, jestli to že jsem na kluky, není jenom věc puberty, je mi jenom 17 let a za tu dobu jsem hodně experimentoval ale s žádnou holkou. Tak se sám sebe ptám, jestli o nic nepřicházím, to že nebudu mít rodinu, že nebudu nikdy šťastně ženatý apodobně. Každým dnem se ze mě stává dospělejší muž a začínám myslet na mou budoucnost, přemýšlím o tom že byla chyba všem říct že jsem gay a že by bylo lepší si to všechno nechat pro sebe, protože kdybych to nikomu neřekl možná bych teď randil s nějakou dívkou. Nevím co se semnou děje. 

Ten kluk od nás ze školy chtěl ať ho políbím, tak jsem ho políbil, ze začátku to bylo hezké, protože v tu dobu jsem na tohle všechno vůbec nemyslel, ale pak mi přeskočilo v hlavě a ten hezký pocit byl pryč. Další den jsme šli spolu na barmanský kurz a jen jsem ho obejmul, Žádná pusa a hned na mě házel vražedné pohledy, celou cestu jsme si povídali , ale až jsme došli na kurz, totálně jsem ho ignoroval. Když jsme odcházeli chtěl si semnou promluvit a já věděl o čem, řekl jsem mu že mu to napíšu, no a chtěl po mě pusu, tak jsem se mu omluvil a rychle utekl, Ano je to ode mně zbabělé, ale když to necítím tak to nemůžu udělat. A jediný co jsem mu tu noc ještě řekl je: "promiň nemůžu ti dát pusu na veřejnosti, pořád jsem kluk a ty taky a je to divné aby se kluk líbal s klukem"
A takhle pravdě podobně skončilo moje další kamarádství a přemýšlím stále o tom že gayem jsem jen díky pubertě a že to jednou skončí.
Co si myslíte vy? napište mi do komentáře, rád si přečtu vaše názory a rady!! děkuji mějte krásný den!




Komentáře