Mé vztahy

Jaký jsem, když se s někým seznamuji? Mám strach, že si s danou osobou nebudu mít co říct, že udělám něco špatně a dál už to pokračovat nebude, bojím se udělat první krok, protože to určitě on nebude chtít. Tohle jsou problémy, které mě trápí a možná proto si nikoho nemůžu najít? Kluci mi píšou, že jsem hezký kluk, a nechápou, že pořád nikoho nemám, ale víte co? Já to chápu, je to má vina, protože kdybych chtěl, tak se určitě někdo najde. V tomto článku bych vám chtěl povyprávět o mých vztazích, které jsem za život měl, tak si přichystejte nějaký dobrý čaj a přeji příjemné čtení.




Bylo mi 13 let asi? Chodil jsem to sedmé třídy, asi :D  V tu dobu jsem ještě neměl moc kamarádů, nebyl jsem moc oblíbený a takový ty věci kolem, ale to není zas tak důležitý. V naší škole byly třídy rozděleny do A,B,C já jsem byl v Céčku, další nedůležitá věc, vlastně proč vám tu vyprávím tolik nedůležitých věcí? rovnou se postíme na začátek tohoto vztahu. Kamarádka mi navrhla, jestli nechci chodit s ní ven, že se s dalšími lidmi scházejí v takovém parku, kterému říkali Parčík. Kde jsem uviděl jednu nádhernou holku, která chodila na stejnou školu a byla i ve stejném ročníku, ale v jiné třídě. Takže , když jsem chodil ven s ostatníma, nemohl jsem z ní spustit oči a pak jsem se odhodlal že s ní promluvím, nebyl jsem nikdy takovej ten typ, co se bál oslovit holky, takže to bylo velice jednoduché. Od té doby jsme spolu trávili většinu času, ale ne sami dva, ale vždy nás bylo víc, neměli jsme soukromí a takový to věci kolem :D. Přesně dodnes si pamatuji, jak jsme spolu začali chodit. Nějakého dne jsme šli spolu do Alberta a koupili si dohromady jedno lízátko, ano lízátko, tak jsme si ho rozbalili a na střídačku jsme ho lízali (Panebože zní to hrozně :D ) , pak nějak přišla řeč na prohazování genů a pak jsem se jí zeptal, jestli by jsme spolu nechodili, a ona řekla ANO! Moje první holka? Super, už jsem si představoval svatbu a všechno! Bylo nám teprve 13 let , což znamená, že to nikdy nemůže vydržet, nicméně náš vztah byl dosti zvláštní, líbali jsme se pouze v přítomnosti jiných lidi, nikdy jsem nebyl u ní doma a naopak  a ve škole jsme se tvářili, jako by jsme se neznali. No tak jsme to skončil, od té doby jsem ji stále chtěl.


Můj další vztah souvisí s tím predcházejícím, nehraje v něm velkou roli ale nějakou tu roli ano.
Stále jsem....( Budem jí říkat Hruška)... hrušku miloval, trávil s ní hodně času, mí kamarádi věděli, že ji miluji, že ji chci zpět a tak nějak jsme se ji to všichni snažili naznačit, ale ona to dávno věděla, také  mně milovala, ale nechtěla semnou být. Jednoho dne, jsme šli ven ještě s dalšíma kamarádama a s hruškou, byli jsme v parku a hráli jsme flašku, strašně jsem chtěl aby to padlo na nás a aby nám dali úkol, aby jsme se líbali, tak moc jsem chtěl a když už to na nás padlo a ten úkol zazněl, byl jsem nervózní a nedokázal jsem to. Od této doby jsem si pomaličku uvědomoval, že nejsem na holky a že mně berou kluci. Založil jsem si Seznamku, na portále nakluky.cz, kde jsem trávil skoro veškerý svůj čas. Snažil jsem se tam někoho najít, jen kamarády, nějaký pokec, nic víc.  A co se nestalo? někdo mi napsal, napsal mi jeden kluk, velice krásný, inteligentní a vypadalo to, že ví co chce. Taky to tak bylo, trochu jsme se seznámili, popsali si a pak jsme se domluvili, že by jsme někdy mohli jít ven.
Bylo to 18. Února, kdy jsme byli poprvé venku a také to bylo úplně moje první rande v životě, moc jsem si to užil, nikdy jsem se necítil tak krásně, byli jsme na kávě, šli jsme se projít a tak no. Od té doby jsme byli spolu každý den, ale vím, že jsem se 20. Února dali dohromady a tím padem se stal mým prvním klukem, ano já vím znali jsem se jen dva dny ale chápejte mně :D. Byli jsme spolu asi dva měsíce, za tu dobu jsem si  uvědomil, jaký doopravdy je, a také od té doby jsem změnil úplný pohled na kluky. A jaký byl, že jsem to sním ukončil, když jsem říkal, že je krásný, inteligentní? Myslel jen na sex, byl semnou, jen proto, že si to s někým chtěl rozdat a tohle já nechci, buďme upřímní, kdo by to chtěl? Přece nejlepší je, když se můžeš k někomu přitulit, obejmout ho.

Poslední vztah nebyl ani vztah, bylo to spíše psaní a dvě střetnutí. Klasika, našel jsem ho na seznamce. Velice krásný kluk, vypadalo to, že si máme co říct, kdyby bylo všechno v pořádku, myslím že dodnes by jsme byli spolu. Náš první venek byl mega, užij jsem si ho a nezapomenu na něj. Bohužel byl strašně žárlivý, otravný a to mi prostě vadilo. Vadilo mu, když jsem mu 5minut neodepsal na zprávu, když jsem byl venku s někým jiným, chtěl mě mít jenom pro sebe.
No nic, musel jsem to ukončit. 


No a tohle jsou mé úžasné vztahy.. není k tomu prostě co dodat.







 

Komentáře