Homosexualita se rozrůstá! Je to správný název článku?

Před mnoha lety se homosexuálové báli říct kdo jsou a co cítí, aby nebyli  jakkoliv sociálně svrženi. Jak šla doba dál, lidé si pomaličku začali uvědomovat, že je vlastně homosexualita úplně normální a že to není nic "proti přírodě". O homosexualitě se začíná více mluvit, když jsem byl malý a slyšel jsem pojem gay/lesba absolutně jsem nevěděl o co jde nebo co to je.
Čím starší jsem byl, tím víc se o homosexualitě bavilo v televizi, dokonce se i ukazovaly homosexuální páry v televizních pořadech, ale stále to bylo něco neznámého.
V době, kdy jsem si přiznal svoji sexualitu, jsem se začal i více zajímat o LGBT komunitu, začal jsem seznamkou, kde jsem si našel prvního kamaráda z Prahy a tak nějak jsem se od něj dozvídal více o Homosexualitě, radil mi, jak to v tom "našem" světě chodí, vztahy, sex apod.
Na seznamce už jsem 3 roky a díky ní jsem si našel spoustu super kamarádů a čím více jsem měl takových kamarádů, tím více se obětovali Homosexuálové v mém životě. Pokud ještě nejste sami se sebou ještě smíření, nebo se ještě hledáte, můžete mi napsat na Instagramu nebo na Facebooku. Já se našel tak, že jsem si založil účet na seznamce, kluci/holky když uvidí, že jste noví na seznamce, tak vám automaticky napíšou, některým jde jen o sex a druzí si chtějí popovídat, takže když jim napíšete, co vás trápí určitě vám moc rádi pomůžou.




Insragram : @dominikczepiec.cz
Facebook : Dominic Czepiec

Komentáře